Ostatnia aktualizacja: 2017-12-07

Informacje

Na tej stronie znajdują się również informacje dotyczące przedmiotu: Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne.

Zasady zaliczenia:

  1. Realizacja wybranego projektu.
  2. Dokumentacja ze sposobu realizacji projektu.
  3. Obrona projektu (dyskusja na temat wybranych elementów implementacji).
    • 🔴 UWAGA: Termin oddania projektów: 14 grudnia 2017 r.
    • 🔴 Proszę zgłaszać się z projektami w dniach 8-15 grudnia w godzinach:
      • poniedziałek, godz. 16:30 - 19:00, p. 243 B1
      • wtorek, godz. 16:45- 19:45, p. 239 B1
      • środa, godz. 16:30 - 19:00, p. 107 B4
      • czwartek, godz. 17:45 - 19:00, __kolokwium, p. 107 B3__, proszę nie przynosić projektów
      • piątek, godz. 16:30 - 19:00, p. 107 B4
  4. Pozytywne zaliczenie kolokwium podsumowującego wykład.

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:

  • Tytuł i autorów.
  • Datę sporządzenia.
  • Opis podziału prac z procentowym uwzględnieniem wkładu poszczególnych osób.
  • Opis treści zadania.
  • Opis sposobu wykonania.
  • Podsumowanie.

Przykładowe zadania projektowe

ISWDUM

Wszystkie poniższe hasła dotyczą implementacji aplikacji mobilnej.

  1. Rozpoznawanie znaków Braille’a.
  2. Rozpoznawanie twarzy.
  3. Rozpoznawanie zwierząt.
  4. Rozpoznawanie logotypów samochodowych.
  5. Rozpoznawanie numerów tablic samochodowych.
  6. Gra “kółko-krzyżyk”.
  7. Gra “czwórki”.
  8. Rozpoznawanie alfabetu Morse’a.
  9. Gra black-jack.
  10. Rozpoznwanie cyfr.
  11. Koszyk zakupów wspomagana algorytmem Aprori.

Wybóru projektu i przypisania do grupy (maks. 4 osoby) należy dokonać za pośrednictwem niniejszej strony.

PAUM

Zespoły samodzielnie formułują zadania projektowe. Należy jednak uwzględnić, że stopień skomplikowania projektu powinien być adekwatny do liczby osób w zespole (maksymalnie 4 osoby). Ponadto, na drugich zajęciach laboratoryjnych należy przedłożyć specyfikację proponowanego projektu według szablonu dostępnego tutaj.

Formularz rejestracji grup i tematów projektów dostępny jest tutaj.

Slajdy

Wybrane algorytmy sztucznej inteligencji

Programowanie w systemie Android